Quads rijden + Valentijnsdag - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Quads rijden + Valentijnsdag - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Quads rijden + Valentijnsdag

Door: Caitlin

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2010 | Peru, Cusco

Gisteren ben ik op quads wezen rijden in de bergen, was heel erg tof met een heel mooi uitzicht!
Alleen heb ik nu spierpijn in mijn schouders en armen omdat het zo zwaart sturen was.
Vandaag is het valentijnsdag en alle jongens gooien waterballonnen en emmers water naar de meisjes en vice versa. Ik was op weg om pasfoto´s te laten maken en ben helemaal kletsnat nu dus. Van het ene op het andere moment begon het ook net te hozen.

Maandag begin ik met mijn stage!

  • 15 Februari 2010 - 09:36

    Janine Verbers:

    Hé Cait!
    Kreeg je site door van je moeder. Leuk om af en toe eens te kijken hoe het met je gaat daar!
    Dapper hoor, om zo'n reis te maken! Hoop dat je er erg veel plezer aan beleeft. Je maakt vast heel bijzondere dingen mee. Geniet ervan!!
    Janine

  • 17 Februari 2010 - 02:30

    Mieke Craenmehr:

    you look so badass in that pictah!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 17 Februari 2010 - 10:35

    Aram:

    stage?

    Je hebt het goed naar je zin zoe te lezen!

    groet

    Aram

  • 17 Februari 2010 - 12:48

    Yerünti:

    Holy shit, chick. Fucking stoer, en helemaal in je element zo te zien! ;)

    Wat een vreemde lui zijn et trouwens. Beetje met water gooien. Een soort wet t-shirt contest vibe, stelletje pervs! :P
    Ben benieuwd hoe je stage je bevalt. De spaanse les heeft dus al met al niet zo heel lang geduurd, valt me mee.

    Ojah, girl, zou je me je paspoortnummer willen sms'en, dan kan ik die reis naar Moskou boeken!!

    xxx

  • 22 Februari 2010 - 11:40

    Tahné:

    Whahahahhahaha lekker dan Caitlinnnnn!

    Squad rijdennn! Ik zie het al helemaal voor me! Badass Caitlin als een gek door de bergen racennn!

    Ooehhwwww Caitlin heeft nu al allemaal jongens achter zich aan:P!

    Is de pasfoto nog wel een beetje gelukt of sta je er helemaal doorweekt op:P

    Liefssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

I like bikes, hardcore, tattoos, krav maga, mma, coffee, veganism, books, backpacking, lowriders, baseball, roses, olives and Spanish.

Actief sinds 09 Maart 2008
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 35516

Voorgaande reizen:

17 Maart 2016 - 28 April 2016

Casablanca

22 Januari 2014 - 12 Maart 2014

Spanje + Portugal

17 September 2012 - 15 April 2013

Epic Latina America viaje total

31 Augustus 2011 - 20 September 2011

Joden!

02 April 2011 - 09 April 2011

Berlijn

16 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Russia

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Hilbillies and rednecks

28 Januari 2010 - 29 Juni 2010

Peru!

Landen bezocht: