Nog 1 maand! - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Nog 1 maand! - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand!

Door: Caitlin

28 Mei 2010 | Peru, Cusco

Vandaag heb ik voor mijn middenevaluatie op mijn stage een 8 gekregen! Dus daar ben ik erg tevreden over. De komende maand mag ik mee met de sociaal werker op gezinsbezoeken en daar heb erg veel zin in. Ik moest erg voorzichtig zijn zei die directrice omdat ik misschien bij mensen terecht kom die heel erg arm zijn en vaders die borrachos (drunks) zijn. En ik mag alleen kijken maar ik vind het erg interessant en ik ben blij dat ik de laatste maand nog wat andere dingen kan doen.
Ook mag ik waarschijnlijk de psycholoog helpen en wat cases van de kinderen lezen en bij gesprekken zijn die zij met de kinderen heeft.

Aanstaande donderdag ga ik met mijn Engelsgroepje naar het park met speeltuin en een heeele hoge glijbaan en die dag is het ook een feestdag en de directrice zei dat ik daarna naar plaza de armas MOEST omdat het zo gaaf was om al die verklede mensen dan te zien.

Nog 1 maandje en dan ga ik naar de VS, dan heb ik internet dat het doet, warme douches whenever I want en ben ik weer bij mijn familie, en vakantie natuurlijk!

• 30 Mei 2010 - 12:24

Yerünti:

Een 8, netjes! Congrats!
    Tof dat je de komende maand nog wat afwisseling gaat zien. Dronkenlappen in hun thuis/gezins situatie moet erg interessant worden en de shrink helpen lijkt me ook super boeiend!

Maar dayumn, ik denk dat die maand nu wel voorbij zal vliegen! Siked voor de VS en nog meer voor je thuiskomst! Miss you!

• 02 Juni 2010 - 04:33

Tahné:

CAITLINNNNN!!!!

Ik lees je blogje nog hoor! Heel erg bedankt voor je leuke berichtje! Ik miste jou ook al!

Jeetje ik heb ook echt zin om weer samen te theeleuten! Heerlijk!

Ik zit hier nog 2 maanden en paar daagjes. Waarschijnlijk ben ik 7 augustus terug.:)

Jij alweer over een maandje terug joh! Goed man! En lekker naar USA!

Je bent ook goed bezig zie ik! Ja ik doe hier ook gezinsbezoeken dus met Jeed. Dat is echt best heftig he!

Nou meis succes nog met je laatste maand stage!

Liefssss xx

• 06 Juni 2010 - 06:26

Sanne:

Lieve Catalina!
    Hoe gaat het daar?
    Wat goed dat je je zo weet te redden op stage.
    En wat tof dat je mee mag op huisbezoeken!
    Gaan we elkaar snel weer zien als je terug bent in Nederland? En dan weer lekker wat drinken en bijkletsen? Ik mis je wel hoor!! Heel veel succes nog en geniet ervan!

X San