ya - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu ya - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

ya

Door: Caitlin

23 Juni 2010 | Peru, Cusco

Ten eerste, ik heb een 8,5 voor mijn stage! Verder ben ik alast een beetje aan het inpakken, wat kleren en schoenen laat ik achter en nog wat kadootjes kopen. Als je dus nog iets wil moet je het nu zeggen.
Vandaag was er een parade in de stad en wij (ik en kiki, en een frans meisje Noemi en nog een Amerikaanse jongen maar dat is een sukkel) mochten meelopen samen met onze collega´s van jezus mi luz liepen wij mee met de desarollo social dapartamento!
Dat was echt heel gaaf om te doen en ik had een hele vette cowboyhoed op.

Ook zag ik vandaag twee jongetjes met een doos op hun hoofden en toen deden ze alsof ze een paard waren, wat ik oprecht heel tof vond.
Ik vind het wel moeilijk om de jongetjes van het weeshuis zo te moeten missen, stiekem heb ik 48 zoontjes nu. Maar ik heb ook wel zin om weer verder te gaan naar US and A. Morgen ga ik nog uitdelen en daarna de stad in voor Inti Raymi en dit weekend naar Arequipa.

O ja en het sandboarden was ook heel vet!

• 25 Juni 2010 - 10:22

Tahne:

Hey caityyy!

Ja het zal wel moeilijk zijn alles achter te laten! Wel fijn dat je je stage zo goed hebt afgesloten!

Geniet van je komende weekend in Arequipa en maak er wat van in USA!!

Kan niet wachten je weer te zien en samen te kletsen!!

Veel liefs en dikke kus!

Ta

P.S. CAITTTLINNNNNNNNN