Dingen die ik mis aan Nederland en niet - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Dingen die ik mis aan Nederland en niet - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Dingen die ik mis aan Nederland en niet

Door: Caitlin

21 Februari 2010 | Peru, Cusco

Wel:
The boyboy, vrienden en familie
Vegaburgers

Rustiger en langzamer leven
Spaanssprekende mensen
Goedkoop eten
Tussen de bergen wonen

Dat was het wel weer, ik ben begonnen met mijn stage. Ik krijg vrijwel geen begeleiding which sucks maar de jongetjes zijn zo lief.
Elke dag neem ik een boekje mee om voor te lezen en laat ze een tekening van het verhaaltje maken. Ze scheuren dan gewoon een papiertje uit iemands schrift omdat er geen papier is en maken dan een tekening met een pen omdat er geen stiften zijn. Tekenen vinden ze heel erg leuk en ze noemen mij Catalina of amiga. Meer het laatste omdat ze mijn volgens mij gewoon niet kunnen onthouden haha. Er heerst wel een beetje een straatcultuurtje, vaak schoppen de jongetjes elkaar om zaken die er vrijwel niet toe doen. Ze worden dan ook niet echt gecorrigeerd op hun gedrag omdat het qua personeel echt onderbezet is. De oudste probeerde mij laatst te slaan, blijkbaar ben ik een beetje een bedreiging omdat de kleintjes ook zo gek op mij zijn, ze hebben ook veel behoefte aan affectie omdat ze daar gewoonweg geen liefde krijgen. Maar vrijdag deed de oudste weer heel lief tegen mij en vertelde ook over de situatie toen hij nog thuis woonde en zo. Echt heftig, maar fijn dat hij me toch een beetje begint te vertrouwen.

Dit weekend ben ik naar de markt gegaan en heb veel fruit en prulletjes gekocht. Ik mis jullie!

• 22 Februari 2010 - 08:52

G-run:

Jeeeeej, fruit en prulletjes!

Goed om te horen dat de stage tot dusver bevalt. Klinkt overigens best heftig, met al die kleine ganstertjes :P

Heb je ergens de komende tijd ook nog het plan om de kust van Peru op te zoeken? Een weekendje chillen oder zo?

Heel veel plezier in ieder geval en ik wacht alweer met smart op de volgende update :D

one last thing: MAIL ME JE PASPOORTNUMMER!!!!!!111one

xx

• 22 Februari 2010 - 08:55

Fiona:

Dingen die ik mis aan Catalina:

-Humor (die alleen wij begrijpen :P), lachen, lol
    -Doing spontanious stuff
    -(vegetarisch) (uit) eten
    - being crazy
    - goeie gesprekken
    - friendship
    - toneelstukjes spelen ( 'Heppie ook een asbak, of mot ik me peuk in de bank uitdrukke?!')

• 22 Februari 2010 - 11:36

Tahné:

Heeey Caity!

Jeetje wel heftig allemaal zeg! Lijkt me best lastig met deze jongetjes werken, maar ook wel hartstikke leuk!

Je mist overigens niks hier hoo! In Utrecht is het pietenweer en de vega filet american was vandaag uitverkocht bij de appie!:(

hahahahahah:P

Have fun there girl!!

Liefssss Ta

• 24 Februari 2010 - 20:18

Bernadette:

Hey girl, when are you gonna send us some pictures???
    Love ya,

Your Mama