HC-Junglah - Reisverslag uit Rurrenabaque, Bolivia van caitlin - WaarBenJij.nu HC-Junglah - Reisverslag uit Rurrenabaque, Bolivia van caitlin - WaarBenJij.nu

HC-Junglah

Door: Caitlin

03 Mei 2010 | Bolivia, Rurrenabaque

Zo weer even een update. De afgelopen 2 weken heb ik vakantie gehad en Kaweh was de afgelopen 3 weken hier. We zijn samen naar La paz gegaan en vanaf daar verder gereisd naar de jungle in Rurrenabaque. En we hebben een hardcoreshow in La Paz gezien, heel erg vet en ze coverden agnostic front! We hadden daarna maar 2,5 uur geslapen voordat we het vliegtuig naar Rurrenabaque namen. We zaten in een ienie-mienie-vliegtuigje waar 20 mensen inpasten en het was 3 kwartier vliegen. In de jungle hebben we veel gevaren, met dolfijnen gezwommen, capibara's gezien, tropische vogels, aligators en cappucino aapjes gezien en door het moeras gebanjerd (zonder samoerai-zward) op zoek naar anacondas, alleen hadden we die niet gevonden. Daarna hadden we weer een lange reis terug van 15 uur naar Cusco. Verder zijn we veel uit eten gegaan en hebben wat geshopt en door de stad gebanjderd. Fiona komt zondag alweer en hopelijk kunnen we dan naar machu pichu gaan en/of Arequipa. Maandag ga ik weer aan het werk en daar heb ik zin in because I missed my baby boys!

Veel liefs!

• 03 Mei 2010 - 07:33

Fioon:

Cait!!!!

Cool hoor :) weer van alles meegemaakt you travelster!! Alleen je bent het grappigste vergeten te vertellen muhaha
    Nog twee vraagjes; moet ik ook een deken / slaapzak meenemen of alleen een matje?
    Heb jij kunnen vanaf het hostel in Lima?
    Liefs

• 03 Mei 2010 - 09:16

Tahne:

Wat gaaf man! Die dingen die je in de jungle hebt gedaan lijken me echt geweldig!

Had je mn geld nog ontvangen btw?

Moet je trouwens vet veel vertellen! Ik stuur nog wel ff een mailtje anders;)

Liefssss

• 03 Mei 2010 - 09:17

Tahne:

Had je mn geld nog ontvangen btw?

Moet je trouwens vet veel vertellen! Ik stuur nog wel ff een mailtje anders;)

Liefssss

• 04 Mei 2010 - 05:07

Mieke Craenmehr:

caitlin you're now officially the awesomest person in ze wurlt met al je coole avonturen!

geniet er maar lekker van met je zus he

en ik mis je big time!! we're really gonna record a guttermouth/set your goals video when you and your fabulous ass are back in ze netherlands!

xxxxxxxxxxxxx 8=====>