No biggie. I just went to the jungle.. again. - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu No biggie. I just went to the jungle.. again. - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

No biggie. I just went to the jungle.. again.

Door: Caitlin

22 Mei 2010 | Peru, Cusco

Vanmiddag heb ik Fiona op het vliegtuig gezet. Wat we de afgelopen 2 weken hebben gedaan:
-Rondgebanjerd door Cusco en heel veel gegeten.
-Saqsay huaman bezocht
-Machu Picchu: 5 million hours in the car en ik was reisziek like hell. Daarna met een kabelbaan de rivier over omdat de brug stuk was, een uur gelopen en een uur op de trein gewacht. Aguas calientes bleek gewoon een warm zwembad te zijn en onze gids zei bijna geen woord tegen ons. We stonden om half 4 ´s ochtends op om 1,5 uur lang trappen te lopen voordat we bij MP waren. Die avond daarop gingen we terug met de auto terug en na 2 uur ging de motor kapot. We hebben toen ijskoud de nacht in het busje door moeten brengen, alhoewel dat wel gezellig was op zich. Om half 7 ´s ochtends konden we met een ander busje meerijden. Wederom weer reisziek natuurlijk want ik ben Caitlin. Na veel gezeur hadden we uiteindelijk gelukkig 30 dollar van de agency teruggekregen. Erg veel moeite dus om wat stenen te bekijken. (Nee seriously, MP was wel écht mooi en het uitzicht was prachtig.)
-De jungle in Peru bezocht, het manu park. Ook echt prachtig, het was een stuk koeler en vochtiger dan in Bolivia. We hebben (huge-ass) spinnen gezien, aapjes, tropische papegaaien en nog meer weirde insecten.
-Vandaag hadden we nog eventjes ergens gebruncht en daarna naar het vliegveld gegaan.

Ik ben nog 5 weekjes hier en dan ga ik naar US. Ik begin er wel zin in te krijgen.

Chao! Besos!

• 23 Mei 2010 - 10:49

Lara:

Hierna nog door naar de USA? Kom je ooit nog naar ons kikkerlandje? :P

• 23 Mei 2010 - 21:18

Caitlin:

Haha ja hoor, eind juli ;)

• 25 Mei 2010 - 08:42

Annebel Tijdink:

NOU IK MIS JE WEL HOOR!!Kijk maar of het lukt om te bellen ofzo.! xxx

• 25 Mei 2010 - 09:15

Yerünti:

Damn girl, wat een avontuur weer. Gaar slapen in een busje, daar ben ik dan niet jaloers op! :D

Verder klinkt het toch wel erg vet allemaal weer. Nog 5 weekjes, Dan komt t einde toch wel snel in zicht..

Naja geniet er nog even van in ieder geval!

x

• 02 Juni 2010 - 04:36

Tahné:

Jeetje wat een vermoeiende maar avontuurlijke trip!
    Je hebt het vast erg gezellig gehad met je zus!

Liefsss