Ik ben een aapje - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Ik ben een aapje - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Ik ben een aapje

Door: Catalina

09 April 2010 | Peru, Cusco

Vandaag ben ik naar het coca museum gegaan met mijn kindjes. We namen de taxi vanaf het weeshuis. (De taxichauffeur zei nog ja hallo ik ga echt geen 6 kinderen in mijn taxi stoppen. Ik zo nee hoor de helft maar, de andere helft neemt een andere taxi. Ohhhhh.) Bij plazoleta de san blas aangekomen liepen er ineens een stuk of 6 kindjes mee met ons die daar aan het rondhangen waren. Adonde van? Ze liepen met ons mee, en bleven heel benieuwd voor de deur van het museum staan. Ik vond het zo sneu dus ik zei van laat ze ook maar binnen, dan betaal ik wel voor ze. Ze waren helemaal stil, zo lief en ze waren ook niet eerder in een museum geweest. De rondleider deed het heel leuk met de twaalf kleintjes en ze stelden ook heel veel vragen. (Bijvoorbeeld; er lag een pop van een cocaine-verslaafde, toen vroeg zo een kindje: Is die man echt? Ik vind hem eng!)
Gisteren ging ik ook met 2 jongetjes van mijn engels les naar het museum van inheemse kinderkunst, maar die man deed het iets minder goed met kinderen. Ik moest ze zelf ook maar wat vragen stellen om ze een beetje geboeid te houden maar ze vonden het heel leuk om er even uit te zijn.

Nu ben ik heel blij dat ik weekend heb en vanavond ga ik uit eten met de ladies!

• 09 April 2010 - 23:55

Mieke Craenmehr:

wat lief dat je voor die andere jongetjes ook betaalde, you really have a heart of gold

volgens mij ben jij echt zo goed met die kindjes daar...echt helemaal leuk :)

veel plezier vanavond schatje en ook met kaweh!!

• 10 April 2010 - 09:38

Yerünti:

Haha, taxichauffeur baas.
    Aaw wat cool dat je dat zooitje extra kids ook mee naar binnen hebt genomen!

Ladiesnight!!!!!!

• 10 April 2010 - 12:34

Tahne:

Ooww Caity wat leuk van je zeg! Heel lief van je dat je die andere kids ook binnenliet!

Ik ben trouwens nog helemaal vergeten dat geld over te maken voor dat museum! Ik zal het zsm doen!

Liefsss!