Hola bonitas! - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Hola bonitas! - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Hola bonitas!

Door: Catalina

Blijf op de hoogte en volg

07 April 2010 | Peru, Cusco

Vorig weekend zijn we wezen mountainbiken door de bergen wat heel leuk was, I love the nature here en het stressvrije leven ook al werk ik wel veel. (Elke dag van 8 tot 6 ongeveer maar gelukkig heb ik wel een lange middagpauze.)
Ik ben wel weer toe aan wat vakantie maar Kaweh komt dinsdag gelukkig al en daarna ben ik 2 weekjes vrij en gaan we samen naar Bolivia. 2 weken daarna komt Fiona en gaan we naar Machu Pichu en Arequipa. (Ik heb even besloten dat ik dat wil; fioon)Het afgelopen weekend zijn we gaan picknicken bij Christo blanco met broodjes guacamole en fruit. Ik dacht dat het een heel end lopen zou zijn maar het viel reuze mee gelukkig. Het waaide wel hard die dag en we hebben samen met jeetje gristus een YMCA foto gemaakt (my idea of course).

Verder op stage gaat het goed maar is soms wel vermoeiend. Ik moet in de ochtend net met jongetjes werken die er vaak écht geen zin in hebben, erg frusteren omdat er veel anderen zijn die wel heel graag Engels willen leren. Ik probeer het leuk te maken door spelletjes te doen met Engelse woorden, zinnetjes en kleuren te leren en laatst hadden we kaartjes met dieren gemaakt. Ook maken we soms oefeningetjes uit het boek maar ik moet ze veel helpen. Daarna heb ik een ander groepje met lezen en gaan we soms een toneelstukje spelen. Daarna krijgen alle kindjes fruit (leuk ook om te zien dat ze echt zoooo blij zijn van jeeej ik heb een sinaasappel, dat is in NL vaak wel anders) en gaan we voetballen. Daarna douchen ze zich en maken ze zich klaar voor school met hun uniform en gaan ze lunchen. De middagen zijn vaak het leukst want dan werk ik met de kleintjes en gaan we creatieve dingen doen zoals drama, of iets knutselen. Morgenochtend ga ik met mijn Engelsgroepje naar het cocamuseum en vrijdagmiddag met mijn agty fagty groepje naar het kunstmuseum van inheemse kinderen. Veel van de gemaakte kunst die daar te zien is heb ik de kinderen zelf ook al laten maken; bijvoorbeeld maskers of fantastiedieren, so they can probably relate to it. Ik heb er echt zin in! Hoe is het met jullie?
Doeiiiiiiiiiiiii Adios Amigos

  • 08 April 2010 - 07:15

    Fiona:

    Hey lieve Cait,
    Sounds like a great life..En ik ben het eens met je plannen hoor! Ik heb er zoveel zin in! Ik tel de dagen af! Misschien word ik wel helemaal geinspireerd om te gaan reizen volgend jaar! En ik ben ook benieuwd naar het weeshuis. Ik ben supertrots op je! You dream your life and live your dream :) Veel plezier dinsdag!
    Liefs, Fioon

  • 09 April 2010 - 07:20

    Tahneeee:

    Aaah Caitlin wat klinkt het leuk allemaal! Veel van de dingen die je op je stage doet, zijn echt vergelijkbaar met mijn taken! Het is inderdaad best pittig zo'n groep kinderen te bezig te houden, en ze allemaal genoeg aandacht te geven! Wel heel knap van je allemaal hoor!
    Wat ontzettend leuk dat je lover al bijna komt! Ik wens jullie heel veel plezietr samen, en natuurlijk ook wanneer Fiona komt! Zo te horen heb je leuke dingen op de planning staan!

    Ik hoor er graag over!

    Nog bedankt voor je leuke berichtje trouwens!!

    veel Liefss!

    Taaaa


  • 09 April 2010 - 23:54

    Mieke Craenmehr:

    oh honey wat ben je toch leuk :D en die YMCA foto, ik moest hardop lachen!!! you rock my world

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 April 2010 - 23:57

    Mieke Craenmehr:

    I love that shirt, by the way! met die jezushanden erop. work it girl, ook daar in peru!

  • 10 April 2010 - 09:50

    Yerünti:

    Damn girl, lange werkdagen hoor! Maar wat relaxt dat je fftjes kon mountainbiken, sowieso jaloers op dat!

    Super hoe je met die kids omgaat trouwens, al lijkt het me idd wel heel erg vermoeiend.
    Vette foto's en die YMCA shit is fucking epic!
    Heel veel plezier volgende week met Kawizzle en daarna met Fiona.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

I like bikes, hardcore, tattoos, krav maga, mma, coffee, veganism, books, backpacking, lowriders, baseball, roses, olives and Spanish.

Actief sinds 09 Maart 2008
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 35426

Voorgaande reizen:

17 Maart 2016 - 28 April 2016

Casablanca

22 Januari 2014 - 12 Maart 2014

Spanje + Portugal

17 September 2012 - 15 April 2013

Epic Latina America viaje total

31 Augustus 2011 - 20 September 2011

Joden!

02 April 2011 - 09 April 2011

Berlijn

16 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Russia

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Hilbillies and rednecks

28 Januari 2010 - 29 Juni 2010

Peru!

Landen bezocht: