Spaanse les - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Spaanse les - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Spaanse les

Door: Caitlin

01 Februari 2010 | Peru, Cusco

Vandaag heb ik mijn eerste Spaanse les gehad, het ging best goed en ik kan al best wat babbelen in het Spaans.
Het is wel vier uur achter elkaar met een pauze dus dat is best pittig.
In de pauze ging ik eventjes buiten zitten op het plaza de san blas, buiten zaten allemaal vrouwen sieraden en kaarten te verkopen en ik heb nog een gesprekje gehad met een klein meisje van 6 in het Spaans. Zo schattig!

En gisteren ben ik (alweer) uit eten gegaan en heb lekker falafel met humus gegeten. Niet echt een local dish maar goed, wel ontzettend lekker. Het was een heel leuk tentje met jazz muziek en allemaal kinderlampjes en knuffels overal. Dat restaurantje supportte ook vele lokale projecten en gaf de trabajadores een fair wage. Daarna ging ik naar huis en wilde ik nog eventjes tv kijken maar de stroom was uitgevallen, alleen de lichten deden het nog. Gaf verder niet, ik ging Pantaleon lezen en viel om 10 uur alweer in slaap.

Ik mis jullie! Stuur me asjeblieft veel berichtjes en mailtjes want dat heb ik nodig.
Mucho amor, santa Catalina.

• 01 Februari 2010 - 19:04

Fiona:

Hey Babysis!

Wow, het klinkt allemaal zo leuk! En je bent er net! Heb superveel zin om je te komen opzoeken! Wij gaan zeker elke avond uit eten ;) Ik kijk echt uit naar je verhalen en lees ze met plezier! Spreek je snel!

Love you a lot!
    xxx Fioon

• 03 Februari 2010 - 17:58

Lineke:

Ha die Cait! Ik zit net al je verhalen te lezen, wat leuk allemaal joh!:D Wel maf dat jij opeens in zo'n andere wereld zit terwijl hier alles gewoon zn gangetje gaat haha. Ik hoop dat je nog veel leuke dingen meemaakt en ze vooral in de berichtjes zet die ik met veel nieuwsgierigheid lees.
    xxx lien