Cusco deel 2 - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu Cusco deel 2 - Reisverslag uit Cusco, Peru van caitlin - WaarBenJij.nu

Cusco deel 2

Door: Caitlin

31 Januari 2010 | Peru, Cusco

queso y batatas. Daarna vroeg naar bed gegaan, tot nu toe ga ik hier elke dag om 10 uur s avonds naar bed en wordt uitgerust om 7 uur sochtends wakker. De laatste keer dat ik dat had was ik waarschijnlijk 5 jaar. De volgende dag heb ik eventjes met het thuisfront geskyped en met mijn liefje en daarna ben ik een Peruaanse simkaart gaan halen (in het Spaans geregeld, goed he!). Op dit moment kan ik alleen nog niet naar Nederland smsen maar dat zal ik nog wel regelen. Daarna ben ik naar het plaza de armas gegaan en daar heb ik wat zitten lezen en mensen zitten kijken. Bij veel straatjes zie je inheemse vrouwen met traditionele kledij en lama,s die een sol (25 cent) vragen voor dat je een foto van ze mag maken. Best bizar maar wel leuk om te zien. In de avond was ik weer met mijn huisgenootjes uit eten gegaan, dit keer pizza vegetariana met een inka cola.

Vandaag zijn we wezen ontbijten met zijn drietjes, all you can eat for 15 sol. Pancakes, fruit, muesli met yoghurt, eieren, koffie met melk, mangosap, brood en kaas. Wat is mijn leven toch zwaar. Nu ga ik naar de Spaanse school om een introductie door de stad te krijgen. Morgen beginnen mijn Spaanse lessen en over een maand begint mijn stage. Spannend, i love it here!

Kusjes en liefs aan iedereen!

Santa Catalina

• 31 Januari 2010 - 23:40

Yerünti:

Aaaaaight, klinkt super goed tot nu toe!
    Cool dat je veilig over bent :)

Sowieso siked trouwens over vegetarische mogelijkheden daar, valt me behoorlijk mee!

Zal vol verwachting je bloggie in de gaten houden!!

x

• 01 Februari 2010 - 04:02

Mieke Craenmehr:

Santa Catalina! Wat goed dat alles zo goedkoop is!

Volgens mij heb je daar echt helemaal de tijd van je leven. Leer maar veel Spaans, en geniet maar heerlijk van je vrijheid daar tot je stage begint :). Lekker pas over een maandje! Ik mis je, popje!

xxx

• 01 Februari 2010 - 08:46

Annie:

Hoi Lieve schat!
    Ik ben blij dathet goed met je gaat!
    Ik zie dat je het nu al prima gaat redden daar! we gaan snel skypen he! Als je tijd hebt kan je me een mailtje sturen dan spreken we een tijd af! Mis je nu al haha (K)(K)(K)