I like.. love it here! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van caitlin - WaarBenJij.nu I like.. love it here! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van caitlin - WaarBenJij.nu

I like.. love it here!

Door: Caitlin

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren ben ik na een lange reis van zo een 24 uur aangekomen in Orlando, Florida!
En het is echt te gek hier, ze hebben zulke mooie huisjes hier and there are guys with tattoos and girls with stretched ears and cute dresses.
Er waren op het vliegveld wat probleempjes om elkaar te vinden, toen hoorde ik ineens 'Caitlin chandler, could she come to the ... en de rest hoorde ik niet.' Maar goed, no biggie, want uiteindelijk vonden we elkaar boven.
Mijn nicht heeft echt een leuk huisje met twee schilderijen van mijn vader (which i didn't even know she had them) cute cats and ive got my own room WITH BATHROOM.
Hoe awesome is dat, na een lange en warme douche (en ik kan gelukkig het wcpapier weer IN de wc gooien) gingen we even ergens lunchen bij een heel schattig tentje.
Ik had bruin brood met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes, echt heaven na 5 maanden witte broodjes eten. En een heerrrlijk kaneelcakeje.
(Im starting to have the idea this is gonna be my next foodblog for the next 4 weeks. I' m just siked about the food!)
Daarna gingen we naar nog een cutewinkeltje om koffie te halen waar ik nog een grote USF-mug kocht. Met wat vriendinnen van Carolyn gingen we daarna nog wat drinken met toastjes met kaas en humus en olijven!
En een vriendin van haar zei dat ik ook een keer haar fiets mocht lenen, echt superlief want ik begin wel een beetje serieuze bikeafkickverschijnselen te krijgen en het lijkt me te gek to go riding here.
In de avond gingen we nog boodschappen doen, and i was in heaven! Ze hebben zooooveel assortiment ven vega burgers zoals mexicanos, zwarte bonenburgers, spicy en veg chickennuggets.
Mijn nicht heeft duizendmiljoen zenders op dr tv en in de avond hadden we nog lang gekletst. Voornamelijk over mijn vader ook en dat we binnen de familie altijd het gevoel hebben elkaar vorige week nog gesproken te hebben ook al was het 3 jaar geleden en dat ik het prima vond dat zei de schilderijen had en not Dorrybitch en ze zei als ik of Fiona ze wou dat ze ze meteen terug zou geven en dat ze altijd binnen de familie zullen blijven dus dat was echt lief. Vanochtend after 13 hours of sleep had ik eindelijk weer decent granola met yoghurt gegeten en frambozen. En nu gaan we shoppppeen :)

De data van waar ik wanneer ga zijn:
30 juni - 3 juli Orlando
4 - 9 juli Vero Beach
10 juli - 21 juli NC
22 - 29 Orlando en Disney wurrrld!

O ja en 25 juli ga ik naar the vans warped tour!

  • 04 Juli 2010 - 07:38

    Tahné:

    Heey Caity!! Klinkt weer harstikke goed allemaal.
    Orlando florida is ook echt geweldig!

    Je food-obsession kan ik me HELEMAAL voorstellen. Ik verlang hier ook echt weer naar zoveel etenswaren. Ik denk dat als we beide terug zijn we niet alleen een thee-night moeten houden maar ook een vreet-night. Hahahaha!

    Zie je snel weer! Heel veel plezier verder nog op je vakantie!

    Liefss xxx Tahné

  • 06 September 2011 - 17:27

    Stefan:

    Omnomnom! Hahaha, ontzettende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

I like bikes, hardcore, tattoos, krav maga, mma, coffee, veganism, books, backpacking, lowriders, baseball, roses, olives and Spanish.

Actief sinds 09 Maart 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 35514

Voorgaande reizen:

17 Maart 2016 - 28 April 2016

Casablanca

22 Januari 2014 - 12 Maart 2014

Spanje + Portugal

17 September 2012 - 15 April 2013

Epic Latina America viaje total

31 Augustus 2011 - 20 September 2011

Joden!

02 April 2011 - 09 April 2011

Berlijn

16 Oktober 2010 - 23 Oktober 2010

Russia

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Hilbillies and rednecks

28 Januari 2010 - 29 Juni 2010

Peru!

Landen bezocht: